Air flow

Na trhu se objevila pomůcka odstraňující pigmentace, která zaručovala šetrné vyčištění zubního povrchu od bakterií a plaku, včetně různých pigmentací. Přístroj se nazývá Air flow, neboli pískovač. Pracuje na principu vysokého tlaku vody a vzduchu v kombinaci se speciálně granulovaným práškem, jedlou sodou. Několik let se prováděli výzkumy a nyní je použití jedlé sody v dentální hygieně takovou malou renesancí starých zubních past. Bez mechanického obrušování zubní korunky kartáčkem a abrazivní depurační pastou můžeme velmi rychle a hlavně šetrně vyčistit zub nejen od pigmentací a plaku, ale i neutralizovat povrchy zubů od kyselin a bakteriálních zbytků. Můžeme tak klientovi zajistit znovunavrácení původní bělosti zubů a ještě zvýšit pH v ústech tak, aby se pozastavily veškeré demineralizační procesy zubních tkání.

Ošetření Air flow většinou předchází odstranění zubního kamene kyretami a ultrazvukovým přístrojem. Toto ošetření se ovšem může úplně vynechat v závislosti na míře spolupráce klienta a jeho schopnosti si dokonale kontrolovat množství plaku na zubech v domácím prostředí. Po každém pískování samozřejmě následuje zalakování zubních korunek vysoce koncentrovaným fluoridovým lakem, který zaručí komplexní ochranu zubů před bakteriemi způsobujícími kaz, ale dokonce i zpomalí další pigmentování zubů.

Dentální hygiena

Dentální šperk

Upevnění ozdoby na zub je zcela nebolestivé, proto není třeba aplikace znecitlivění. Povrch zubu (sklovina) se napřed důkladně očistí, v případě nutnosti mírně zdrsní. Poté se v několika krocích ozdoba přilepí na zub. Okolí zubu s případnými přebytky dentálního adheziva se na závěr pečlivě vyleští.

Dentální šperk

Nejlépe na zubu vypadá světlý safírový kamínek, na zakázku lze též objednat šperky zlaté nebo různé symboly a barvy.

Bělení zubů

Dentální hygiena

Dentální hygiena je jednou z činností, které nabízíme v naší stomatologické ordinaci. Zákazníci u nás nejčastěji poptávají čištění a odstraňování zubního kamene, povlaku nebo třeba instalaci dentálního šperku.

Více o dentální hygieně

Mezioborová spolupráce

V dnešní době je snaha zachovat všechny zdravé zuby v ústech a vytvořit tak zdravý a krásný úsměv. Na této spolupráci se podílí řada oborů (např. parodontologie, implantologie, protetika, endodoncie, stomatochirurgie).

Více o mezioborové spolupráci

Otázky a odpovědi

Kolik stojí rovnátka? Je léčba fixním rovnátkem bolestivá? Jak dlouho trvá léčba fixním rovnátkem? Musím se vyvarovat některých jídel? Jak často si musím čistit zuby? To vše se dozvíte v části otázek a odpovědí...

Odpovědi na vaše otázky

Copyright © 2014 MUDr. Barbora Velká. Všechna práva vyhrazena.